مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند، تصمیم های جدید به زودی

به گزارش وبلاگ ریاضیات، معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت با بیان اینکه در حال حاضر تفاوت قیمت خودرو های کارخانه و بازار بسیار زیاد است و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، گفت: خرید هر گونه خودرو در این روز های بازار به ضرر مصرف کننده است.

مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند، تصمیم های جدید به زودی

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ ریاضیات، امیر جعفرپور درباره فرایند قیمتی که خودرو های داخلی و به خصوص پراید در این روز ها در بازار دارند، افزود: ستاد تنظیم بازار با همکاری سایر مجموعه ها و سازمان حمایت در حال نهایی کردن قیمت خودرو متناسب با استاندارد های 85 گانه، آلایندگی ها و رعایت استاندارد های الزامی است.

وی با بیان اینکه به زودی قیمت خودرو در کارخانه های خودروسازی تجدید نظر می شود، شرح داد: با بررسی های دقیقی که صورت گرفته قیمت خودرو به نحوی مشخص خواهد شد که با بازار تفاوت زیادی نخواهد داشت، این امر ضمن حذف دلالان باعث خواهد شد که قیمت ها دیگر هیجانی افزایش پیدا نکند و مردم با شوک قیمتی روبرو نشوند.

معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: توصیه ما به مردم این است که تا اعلام قیمت خودرو ها به هیچ عنوان از بازار خودروی خریداری نکنند و مطمئنا باشند که بعد از تصمیم نهایی ستاد تنظیم بازار ضمن ترکیدن حباب قیمت، قیمت انواع خودرو ها در بازار متعادل خواهد شد و در پی آن شاهد هماهنگی عرضه و تقاضا خواهیم بود.

وی شرح داد: خرید هر گونه خودرو در این روز های بازار به ضرر مصرف کننده است.

جعفرپور گفت: در حال حاضر تفاوت قیمت خودرو های کارخانه و بازار بسیار زیاد است و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، به همین دلیل در تصمیم های جدید دیگر چنین فاصله قیمتی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: طی چند وقت اخیر دلالان بازار خودرو را بهم ریختند و اجازه ندادند قیمت ها راستا طبیعی خود را طی کند، از اینرو با تصمیم های جدیدی که به زودی اعلام می شود، مشکل بازار خودرو حل خواهد شد.

جعفرپور گفت: دلالان بازار خودرو، قیمت پراید را بالا بردند و قیمت فعلی آن که بیش از 80 میلیون تومان است، پذیرفتنی نیست، لذا اگر مردم صبر کنند تکلیف قیمت ها مشخص خواهد شد و دیگر بواسطه فعالیت دلالان بازار خودرو با التهاب روبرو نمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند، تصمیم های جدید به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند، تصمیم های جدید به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید