قهرمان لیگ شویم از فوتسال خداحافظی می کنم، حیف مس قهرمان آسیا نشد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، قدرت بهادری در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: خوشبختانه سال جاری شرایط خوبی داریم و هم اکنون در رده سوم جدول قرار گرفته ایم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در مرحله پلی آف حضورداشته باشیم.

قهرمان لیگ شویم از فوتسال خداحافظی می کنم، حیف مس قهرمان آسیا نشد

بهادری یادآور شد: تیم فرش آرا سال گذشته دنبال بازی زیبا بود ولی سال جاری به همان اندازه نتیجه مسابقات هم برایمان اهمیت دارد. به همین دلیل شاید در برخی از مسابقات، زیبا بازی نکنیم چرا که برنامه ما بستن تیم های حریف از زمین خودشان است.

ملی پوش فوتسال ایران که سال گذشته در لیگ چین بازی می کرد در مورد بازگشتش به ایران گفت: سال گذشته واقعا در چین اذیت شدم و بازی در این کشور با شرایط روحی من همخوانی نداشت. سال جاری خوشبختانه تمام شرایطم مهیا است. در هفته های ابتدایی یک مقدار طول کشید تا شرایطم از نظر بدنی جبران گردد اما بعد از هفته سوم از نظر بدنی هم به فرم ایده آلم بازگشتم.

وی درباره هدف گذاری اش با تیم فرش آرا اعلام نمود: آرزویم این است که با تیم فرش آرا که تیم شهرم است، قهرمان شوم. اگر با تیم شهرم قهرمان لیگ شوم، از فوتسال خداحافظی می کنم!

بهادری در سرانجام با اشاره به نایب قهرمانی تیم ملی در جام باشگاه های آسیا گفت: حیف شد که نماینده کشورمان نتوانست قهرمان گردد. به نظرم در بازی فینال، ژاپنی ها روی اعصاب مهدی جاوید رفتند و با این کار او را از جریان بازی خارج کردند. امیدوارم این تیم در جام باشگاه های دنیا جبران کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان لیگ شویم از فوتسال خداحافظی می کنم، حیف مس قهرمان آسیا نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ شویم از فوتسال خداحافظی می کنم، حیف مس قهرمان آسیا نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید