فرکی: در دیدار برابر پدیده به دنبال نتیجه نبودیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید: تیمش در دیدار تدارکاتی برابر پدیده به هرچه می خواست رسید.

فرکی: در دیدار برابر پدیده به دنبال نتیجه نبودیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، حسین فرکی پس از تساوی تیمش برابر پدیده شهر خودرو اظهار کرد: خیلی زود امروز یک پنالتی به دست آوردیم و توانستیم یک گل بزنیم و از حریف پیش باشیم. همین موضوع در ادامه باعث شد تمرین کنیم در بازی هایی که از حریف پیش می افتیم چگونه عمل کنیم که خودمان را حفظ کنیم. در این بخش هم تیم ما خوب عمل کرد و اشتباه کمی انجام دادیم اما در نهایت از حریف گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد.

وی اضافه کرد: ما کوشش می کردیم باز هم به حریف گل بزنیم. در این شرایط هم خیلی دقت نکردیم اما با این وجود چند فرصت خوب به دست آوردیم که به گل تبدیل نشد. اگر یکی از این فرصت ها به گل تبدیل می شد عملکرد تیم ما در فاز هجومی هم خوب بود. البته ما برای کسب نتیجه بازی نمی کردیم اما در کل هم من و هم آقای گل محمدی به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم.

وی در ادامه درباره صحبت های کالدرون درباره تیم خودش گفت: سرمربی پرسپولیس به ما لطف دارد. در آن بازی مقابل پرسپولیس هم خوب عمل کردیم و به هرچه می خواستیم رسیدیم. امیدوارم سال جاری در قرعه کشی لیگ قرعه خوبی به نام مان بیفتد و بتوانیم آغاز خوبی داشته باشیم. پارسال قرعه خوبی به نام ما نیفتاده بود. مطمئنا تیم ما پتانسیل خوبی دارد که بتواند نتایج خوبی بگیرد. ان شاءالله بتوانیم بازی های خوب و قابل قبول همراه با نتیجه را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرکی: در دیدار برابر پدیده به دنبال نتیجه نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: در دیدار برابر پدیده به دنبال نتیجه نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید