فحاشی ترامپ به نامزد انصرافی دموکرات ها ، مثل سگ رفت

به گزارش وبلاگ ریاضیات، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ایالت می سی سی پی ضمن اشاره به کناره گیری بتو اورورک، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 کناره گیری او را مانند سگ دانست.

فحاشی ترامپ به نامزد انصرافی دموکرات ها ، مثل سگ رفت

به گزارش یورونیوز، رئیس جمهوری ایالات متحده در بخشی دیگری از سخنانش ضمن رقت انگیز توصیف کردن کناره گیری بتو اورورک وی را حرامزاده بیچاره خطاب کرد.

بتو ارورک که نماینده سابق ایالت تگزاس است روز آدینه خاطرنشان کرد از رقابت برای کسب نامزدی حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در سال 2020 انصراف داده است. وی پس از حمله تروریستی و تیراندازی ال پاسو خواهان سرانجام فروش آزاد اسلحه های اتوماتیک و قوی در آمریکا شده بود.

او که در انتخابات میان دوره ای سال 2018 رقیب تد کروز برای کسب یکی از دو کرسی این ایالت در مجلس سنا بود با اختلاف تنها سه درصد باخت. بسیاری با توجه به رقابت نزدیک او با تد کروز در سال 2018 و با در نظر دریافت اینکه تگزاس ایالتی محافظه کار و جمهوری خواه محسوب می گردد انتظار داشتند که بتو اورورک ستاره شگفتی ساز رقابت ها برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات سال 2020 باشد.

این در حالی است که نظرسنجی ها طی ماه های اخیر نشان می داد که رای دهندگان حزب دموکرات اقبال چندانی به بتو اورورک نشان نداده اند. جو بایدن، معاون باراک اوباما در دوران ریاست جمهوری وی و الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست دو نامزد پیشتاز در رقابت میان نامزدهای دموکرات هستند.

بتو اورورک روز آدینه ضمن تشکر از هوادارانش در یک متن وبلاگی نوشت: اکنون برای من روشن است که این کارزار امکانات برای پیشرفت موفقیت آمیز را ندارد.

این نماینده سابق کنگره، پیش از این دونالد ترامپ را به طرفداری از رجحان نژاد سفید متهم نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "فحاشی ترامپ به نامزد انصرافی دموکرات ها ، مثل سگ رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی ترامپ به نامزد انصرافی دموکرات ها ، مثل سگ رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید