شیرکوند: امیدوارم در مشهد امنیت تیم ما به طور کامل تامین شود، از فدراسیون می خواهم که قانون رعایت شود

به گزارش وبلاگ ریاضیات، بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: کار خاصی برای پیروزی مقابل پیام مشهد انجام ندادیم و تنها انسجام تیمی خودمان را حفظ کردیم.

شیرکوند: امیدوارم در مشهد امنیت تیم ما به طور کامل تامین شود، از فدراسیون می خواهم که قانون رعایت شود

به گزارش وبلاگ ریاضیات تیم والیبال شهرداری ورامین در بازی نخست پلی آف مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر یک میهمان خود پیام مشهد را شکست داد.

احسن شیرکوند لیبرو تیم شهرداری ورامین در مورد پیروزی تیمش به خبرنگار ورزشی وبلاگ ریاضیات گفت: بازی بسیار زیبایی بود و مطمئن هستم که همه از دیدن آن لذت بردند .

وی ادامه داد: ما کار خاصی برای پیروزی مقابل پیام مشهد انجام ندادیم و تنها انسجام تیمی خودمان را حفظ کردیم.

ملی پوش سابق شهرداری ورامین شرح داد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حاشیه ای به وجود نیاید، تیم ما توانایی رسیدن به فینال را دارد.

شیرکوند در مورد حاشیه های به وجود آمده در انتها بازی گفت: فیلم هایی که از بازی موجود است بیان کننده حقیقت است و من چیز دیگری برای اضافه کردن به آن ندارم.

وی گفت: من تنها از فدراسیون می خواهم که قانون رعایت شود. همچنین توقع داریم که در بازی برگشت که در مشهد انجام خواهد شد، امنیت تیم ما به طور کامل تامین شود همانطور که ما از روز قبل از مسابقه امنیت تیم مشهد را تامین کردیم. امیدوارم در نهایت حق به حقدار برسد و بازی با آرامش تمام شود.

شیرکوند در انتها گفت: بازی ما در مشهد نیاز به ناظر ویژه و داوران و خط نگهداران با کیفیت بالا دارد همچنین ما در مشهد نیاز به امنیت داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیرکوند: امیدوارم در مشهد امنیت تیم ما به طور کامل تامین شود، از فدراسیون می خواهم که قانون رعایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرکوند: امیدوارم در مشهد امنیت تیم ما به طور کامل تامین شود، از فدراسیون می خواهم که قانون رعایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید