شجاعی: می توانستیم اواخر بازی به استقلال ضربه بزنیم، با بدشانسی مصدوم شدم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: اگر از موقعیت هایی که اواخر بازی نصیب مان شد استفاده می کردیم، می توانستیم به استقلال ضربه بزنیم.

شجاعی: می توانستیم اواخر بازی به استقلال ضربه بزنیم، با بدشانسی مصدوم شدم

علی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ریاضیات، در مورد بازی با استقلال که در نهایت با تساوی یک - یک به سرانجام رسید، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و قبل از بازی هم هدف مان این بود که در استادیوم آزادی از استقلال امتیاز بگیریم. ما طبق بررسی کادر فنی شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت استقلال داشتیم و فکر می کنم یک بازی حساب شده و منطقی انجام دادیم. بچه های ما با تمام وجود جنگیدند و قطعا حق مان بود که امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این بازی نتیجه عادلانه ای بود؟ عنوان نمود: هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند ولی تیم ما چند فرصت بسیار خوب را در اواخر بازی از دست داد که اگر از آنها استفاده می کردیم، می توانستیم در اواخر این مسابقه به استقلال ضربه بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

شجاعی در مورد مصدومیتی که در این بازی دچارش شد، توضیح داد: من با بدشانسی مصدوم شدم و برخوردی هم با بازیکن حریف نداشتم. در یک صحنه بعد از ارسال توپ، مچ پایم از دو طرف پیچید و دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم. فعلا که مچ پایم ورم دارد ولی امیدوارم خیلی زود خوب شوم.

وی در ارتباط با اینکه شاید بازی با فولاد و پرسپولیس را از دست بدهد، اعلام نمود: هنوز چیزی تعیین نیست و در بازی با فولاد که به احتمال فراوان نمی توانم تیمم را همراهی کنم، برای بازی با پرسپولیس هم وضعیتم نمی دانم چطور می گردد ولی امیدوارم خیلی زود خوب شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شجاعی: می توانستیم اواخر بازی به استقلال ضربه بزنیم، با بدشانسی مصدوم شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: می توانستیم اواخر بازی به استقلال ضربه بزنیم، با بدشانسی مصدوم شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید