سخنگوی دولت افغانستان : طالبان بقای خود را در ادامه جنگ می داند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان تأکید کرد که گروه طالبان بقای خود را در ادامه جنگ می داند و هیچ اقدامی در راستای برقراری صلح انجام نداده است.

سخنگوی دولت افغانستان : طالبان بقای خود را در ادامه جنگ می داند

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار مطلبی در توئیتر، در واکنش به حملات تروریستی اخیر در کابل و ننگرهار نوشت: طالبان بقای خود را در تداوم جنگ می داند. شبه نظامیان طالبان به راهکار سیاسی در افغانستان باور ندارند و تا به امروز هیچ اقدامی در راستای کاهش خشونت و برقراری صلح در این کشور انجام ندادند. دولت افغانستان در راستای آغاز مذاکرات با این گروه و برقراری صلح اقدامات زیادی انجام داده است.

وی تاکید کرد: گروه طالبان در پی توافق صلح با ایالات متحده آمریکا به گفت وگوهای صلح متعهد نیست. این گروه خواسته های دولت افغانستان مبنی بر گفت وگوهای صلح را رد نموده و بر ادامه جنگ در این کشور تأکید می کند.

صدیقی نوشته است: حکومت افغانستان در راستای صلح کارهای زیادی انجام داده اما طالبان در این زمینه هیچ کاری ننموده است. اکنون زمان آن رسیده است تا تصمیم بگیرند که جنگ می خواهند یا خواست مردم افغانستان یعنی صلح را می پذیرند. متأسفانه طالبان پس از توافق صلح با آمریکا، تعهد واضح برای صلح ندارد. آنان خواست دولت افغانستان مبنی بر گفت وگوهای صلح را رد نموده و به تداوم جنگ، تأکید دارند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "سخنگوی دولت افغانستان : طالبان بقای خود را در ادامه جنگ می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت افغانستان : طالبان بقای خود را در ادامه جنگ می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید