دستگاه های تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اعزام شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، پیرو دستور شهردار تهران، برای خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، ده ها دستگاه تجهیزات و امکانات خدمت رسانی به این استان اعزام شد.

دستگاه های تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اعزام شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات به نقل از تسنیم، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران درباره اعزام ماشین آلات و دستگاه های یاری امدادی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین آلات خدمات رسان به این استان کرد.

وی اعلام کرد: 35 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به همراه 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد احتیاج به این استان اعزام شدند.

یزدانی ادامه داد: یک دستگاه خودروی نورافشان، 2 دستگاه خودروی جرثقیل 3 تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات، 2 دستگاه خودروی کاپرا، 3 دستگاه خودروی پیکاپ و 4 دستگاه خودروی سمند مدیریتی لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار تهران اضافه نمود: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، 5 دستگاه پمپ فوکس، 40 دستگاه پمپ کف کش و لجن کش و 4 دستگاه موتور برق هم اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل زدگان بوده است.

وی یادآور شد: همچنین 10دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل لاستیکی و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل زده اعزام شده است و در حال حاضر در بندر کنارک مشغول امدادرسانی به هم وطنان هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستگاه های تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های تجهیزات امدادی برای خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید