خبرنگاران نمایش آثار زنان ایرانی در نیوزلند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، تهران- خبرنگاران- هفت فیلم کوتاه کارگردان های زن ایرانی به صورت آنلاین در جشنواره شو می شورتز به نمایش درآمد.

خبرنگاران نمایش آثار زنان ایرانی در نیوزلند

فیلم های کوتاه کارگردان های زن ایرانی به خاطر ویروس کرونا به صورت آنلاین در کادر جشنواره شو می شورتز به نمایش درآمدند.

شو می شورتز از جشنواره های معتبر فیلم کوتاه در دنیا و مورد تأیید آموزشگاه اسکار است که اکتبر هر سال در نیوزیلند برگزار می گردد و در طول سال هم برنامه های متعدد از جمله نمایش فیلم و کارگاه های آموزشی برگزار می نماید.

این بار نیز قصیده گلمکانی از سازندگان فیلم کوتاه که پیش از این هم نمایش های مختلفی از فیلم های کارگردان های زن ایرانی را در کشورهای متعدد برگزار و برنامه ریزی نموده، گزیده ای از آثار انیمیشن، تجربی و داستانی کوتاه چند سال اخیر کارگردان های زن ایرانی را برای نمایش در کادر شو می شورتز انتخاب نموده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا فقط برای مشترکان و تماشاگران ساکن نیوزیلند و به صورت خصوصی در ساعاتی تعیین در هفته دوم ماه آوریل، آنلاین به نمایش گذاشته شد.

فیلم های برنامه فیلم هایی از کارگردان های زن ایرانی از جمله انیمیشن های خانوم گل میخکی به کارگردانی سارا طبیب زاده، لباس قرمز بدون نوار به کارگردانی مریم مهاجر، اکتسابات انتسابی به کارگردانی سمانه شجاعی، ماهی سرخ شده به کارگردانی لیلا خلیل زاده، فیلم تجربی گذار به کارگردانی طنین ترابی و فیلم های کوتاه داستانی حلق آویز به کارگردانی رقیه توکلی و برزخ به کارگردانی قصیده گلمکانی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نمایش آثار زنان ایرانی در نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش آثار زنان ایرانی در نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید