تحریم ها مانع حرکت توسعه ای کشور نشده است، افتتاح 700 پروژه ورزشی

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مسعود سلطانی فر ظهر امروز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن دو و میدانی شهید سید ناصر کریمی با اشاره به اینکه خوشحالم امروز با حضور در لرستان پروژه بزرگ سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید سید ناصر کریمی را افتتاح کنیم، گفت: استعدادهای بسیار ارزشمندی را در همه رشته های ورزشی در لرستان داریم به ویژه در دو و میدانی و مواد مختلف این ورزش.

تحریم ها مانع حرکت توسعه ای کشور نشده است، افتتاح 700 پروژه ورزشی

وی توضیح داد: امیدوارم بهره برداری از این سالن ورزشی و امکان مناسب برای جوانان و ورزشکاران باعث شود در آینده نه چندان دور خبرهای بسیار خوشی از قهرمانان لرستان و موفقیت آنها در میادین بین المللی بشنویم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه امیدوارم در هر سفر به لرستان بتوانیم یک هدیه ارزشمندی برای مردم و جوانان استان داشته باشیم، اضافه نمود: از کوشش های علی یاور عزیزپور مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان که کوشش چشمگیری در جهت رشد ورزش استان داشتند تشکر می کنم، از خدمات شبانه روزی ایشان در جریان سیل لرستان نیز تشکر می کنم و همیشه ما ایشان را در کنار خود خواهیم داشت و از تجربه ایشان استفاده خواهیم کرد.

سلطانی فر با اشاره به اینکه امروز ما با افتخار و سربلندی و غرور سرمان را بالا می گیریم در حالی که تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا قرار گرفته ایم، فشار زیادی روی مردم و دولتمردان می آید اما ما با عزت و غرور یکی پس از دیگری پروژه های رفاهی مرتبط با مردم را در بخش های مختلف افتتاح می کنیم، گفت: این چیزی جز معجزه الهی نیست، در حالی که فشارهای مختلف به ملت و نظام ایران وارد می شود ما با عزت و سربلندی جهت توسعه و رشد کشور را با حمایت و پشتیبانی مردم طی می کنیم.

وی با بیان اینکه کوشش دشمنان قسم خورده ما این است که با فشار مالی و تحریم و تهدیدها بتوانند کمر نظام را بشکنند اما هیچ نیرو و قدرتی در مقابل اراده یک ملت تاب نمی آورد، توضیح داد: ملت قهرمان ایران محکم ایستاده اند تا پوزه دشمن را خاک بمالند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این تحریم ها و فشارها و مجموعه حرکت های غیرقانونی و ظالمانه دشمن علیه ایران اسلامی، تاکنون هیچ تاثیری در حرکت عمومی توسعه کشور نگذاشته است و سال جاری هم مثل سال های گذشته تمامی برنامه های عرصه ورزش و جوانان با قدرت و قوت استمرار می یابد، تحریم ها غیر از اینکه ما را متحدتر کند و غرور ما را ارتقا دهد هیچ تاثیر دیگری در بین ملت و دولتمردان نخواهد داشت.

سلطانی فر با اشاره به اینکه سال جاری هم بیش از 700 پروژه را هدف گذاری نموده ایم تا به بهره برداری برسانیم، گفت: بیشتر این پروژه ها سال های طولانی در گذشته آغاز شده و بلاتکلیف بوده است. 11 سالن 6 هزار نفره در استان های مختلف در دست اجرا داریم که همه آنها سابقه آغاز عملیات آنها به 10 تا 15 سال گذشته برمی شود.

وی یادآور شد: ظرف یک سال تا یک سال و نیم آینده چند استادیوم 15 هزار نفری از جمله استادیوم خرم آباد بهره برداری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تحریم ها مانع حرکت توسعه ای کشور نشده است، افتتاح 700 پروژه ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها مانع حرکت توسعه ای کشور نشده است، افتتاح 700 پروژه ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید