بهبود زیرساخت های گلف قم، زمین مینی گلف جواد الائمه(ع) تکمیل میشود

به گزارش وبلاگ ریاضیات، شامگاه دوشنبه رضا دلاوری در دیدار با عزیزی رئیس فدراسیون گلف، در محل فدراسیون گلف گفت: با وجود محدودیت ها و پروتکل های اعلام شده از ستاد ملی کرونا و شرایطی که استان قم در ماه های اخیر با آن روبرو بوده، از پویایی و فعالیت های بدون وقفه این هیئت در بحث بهبود زیرساخت ها کوتاهی نشد و اقدامات خوبی در راستای افزایش فضای ورزشی برای ورزشکاران این رشته شکل گرفت.

بهبود زیرساخت های گلف قم، زمین مینی گلف جواد الائمه(ع) تکمیل میشود

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه ضمن ارائه عملکردی از فعالیت های هیئت گلف در ایام کرونا اضافه نمود: برنامه های این هیئت برای روزها و ماه های پیش رو تدوین شده و با خارج شدن استان قم از این شرایط و خاتمه شرایط قرمز، امیدواریم بازیکنان بتوانند تمرینات خود را به نحوه مطلوب از سر گیرند.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز با ابراز رضایت از فعالیت های اجرا شده توسط هیأت گلف قم در ایام کرونا گفت: در پیگیری بهبود زیرساخت ها در شرایط ویژه همه گیری ویروس کرونا، فدراسیون در کمک به اتمام هرچه سریع تر این زیرساخت ها مثل اتمام زمین مینی گلف جواد الائمه (ع) همکاری لازم را با هیأت قم دارد.

حمید عزیزی با اشاره به ظرفیت های استان قم در این ورزش، عنوان داشت: امیدوار است با پیگیری های رئیس هیأت گلف استان شرایط بهتری برای بازیکنان قمی جهت تمرینات پیشرفته و مبتنی بر علم گلف در استان مهیا شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهبود زیرساخت های گلف قم، زمین مینی گلف جواد الائمه(ع) تکمیل میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود زیرساخت های گلف قم، زمین مینی گلف جواد الائمه(ع) تکمیل میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید