بلیت هواپیما دربرخی مسیرها تا 6 برابر قیمت فروخته می گردد ، تعزیرات: هیچ کس فریادمان را نمی شوند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با وجود درخواست های مکرر در مورد سر وسامان دادن به قیمت بلیت ها، شاهدیم در بعضی خطوط پر مسافر تا 6 برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می رسد.

بلیت هواپیما دربرخی مسیرها تا 6 برابر قیمت فروخته می گردد ، تعزیرات: هیچ کس فریادمان را نمی شوند

وبلاگ ریاضیات: سید یاسر رایگانی درباره اینکه چرا با وجود رسیدن قیمت بلیت هواپیما در جهت تهران - مشهد به یک میلیون و 500 هزار تومان در ایام ولادت امام رضا (ع) تعزیرات ورود نمی کند؟ اضافه نمود: بارها این موضوع را اعلام نموده ایم و امروز هم با قیمت یک میلیون و 190 هزار تومانی بلیت هواپیمای تهران - مشهد روبرو بودیم.

وی گفت: با وجود درخواست های مکرر سازمان تعزیرات در مورد سر وسامان دادن به قیمت بلیت ها، شاهدیم در بعضی خطوط پر مسافر تا 6 برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می رسد.

رایگانی اضافه نمود: هرچه مصاحبه می کنیم و فریاد می زنیم راه به جایی نمی رسد و شرکت های هواپیمایی آزادسازی را با رهاسازی اشتباه گرفته اند و چندمین بار می گویم وضع قیمت بلیت هواپیما در بعضی خطوط پرمصرف رها شده است و هیچ نظارتی نمی گردد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: چون قیمت کف و سقف معین نیست تعزیرات هم کاری نمی تواند بکند و فقط امیدواریم که این مصاحبه های مکرر اتفاقی را رقم بزند.

رایگانی اضافه نمود: این ظلم به مردم است و در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما از تهران به مشهد حداکثر 350 هزار تومان است چرا بعضی روزها به یک میلیون و 500 هزار تومان می رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت قطار هم در همین جهت به حدود 450 هزار تومان رسید آیا ورود نموده اید؟ گفت: گزارشی داشتیم و معاون حقوقی شرکت راه آهن به سازمان تعزیرات دعوت شد و موضوع را آنالیز کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه نمود: این مبالغ در واقع برای خدمات اضافه ای است که دفاتر گردشگری با عنوان هتل و خدمات ترانزیتی و گردشگری به این بلیت ها اضافه می نمایند و شرکت راه آهن در این خصوص تخلفی مرتکب نشده است.

رایگانی گفت: اشکال در نحوه درج آگهی است که قرار شد شرکت ها ملزم شوند قیمت بلیت قطار و هزینه این خدمات اضافه را جداگانه درج نمایند.

منبع: چمدان

به "بلیت هواپیما دربرخی مسیرها تا 6 برابر قیمت فروخته می گردد ، تعزیرات: هیچ کس فریادمان را نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت هواپیما دربرخی مسیرها تا 6 برابر قیمت فروخته می گردد ، تعزیرات: هیچ کس فریادمان را نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید