برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران

به گزارش وبلاگ ریاضیات، با اعلام هیئت فوتبال قائمشهر، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران قرار بود ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه پنجشنبه به پرسش خبرنگاران درباره مسابقه تیمش با نساجی مازندران پاسخ دهد که در این نشست حضور نیافت و کنفرانس خبری بدون حضور سرمربی تیم میهمان برگزار شد.

برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران

اذحام جمعیت برای استقبال از اعضای تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم در هتل نوید قائمشهر علت نرسیدن برانکو به نشست خبری اعلام شده است.

در غیاب برانکو ایوانکویچ، مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران نیز به علت جابجایی در برنامه نشست خبری پیش از مسابقه شرکت نکرد و حمید مطهری مربی خود را به جمع وبلاگ ریاضیات فرستاد.

پیشتر نیز، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان و رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز و نیز علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود رشت به علت آنچه که تأخیر در پروازهایشان به ساری اعلام می شد، به نشست خبری پیش از بازی در قائمشهر شرکت نکردند.

وبلاگ ریاضیات بر این باور بودند که مسئولان تیم ها و برنامه ریزان کنفرانس خبری برای وقتشان ارزش و اهمیت قائل نیستند و به همین دلیل هم در انتخاب زمان مصاحبه احتمال تأخیر پرواز یا موضوعاتی از این دست را نادیده می گیرند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 16 عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید