ایزدپناه: هیچ کس توقع نداشت پتروشیمی را ببریم، داوران متخلف باید جریمه شوند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: من از رئیس فدراسیون می خواهم که داوران متخلف را نیز جریمه کند تا جریمه ها فقط برای بازیکنان و مربیان نباشد.

ایزدپناه: هیچ کس توقع نداشت پتروشیمی را ببریم، داوران متخلف باید جریمه شوند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، محمد ایزدپناه، سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در خصوص شکست تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام در هفته نخست لیگ برتر گفت: به تیم پتروشیمی تبریک می گویم. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند، اما ما به خاطر عدم هماهنگی و اینکه تیم، خیلی دیر بسته شد، نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی ادامه داد: من به بازیکنان تیمم اعتماد دارم و مطمئنم که بازی به بازی بهتر می شویم. شاید این بدشانسی ما بود که در آغاز لیگ با تیم قدرتمند پتروشیمی بازی داشتیم، ولی ما آن را به فال نیک می گیریم، چون بسیاری از نقاط ضعف ما در این بازی معین شد. امیدوارم با تمرین بیشتر، بتوانیم بازی های بهتری انجام دهیم.

ایزدپناه درباره قضاوت بازی گفت: هیچ کس توقع نداشت که ما این بازی را ببریم، ولی ما از داور توقع داشتیم که دقت بیشتری کند. تیمی که تحت فشار است و داور در چند مورد سوت به موقع نمی زند، فشار روی تیم تحت فشار، بیشتر می گردد. من در صحنه ای به داور گفتم که بازیکن حریف با پا توپ را زد، ولی از داور خطای فنی دریافت کردم که این درست نیست.

وی خاطر نشان کرد: داورها باید جوابگو باشند و توبیخ شوند. بازیکنان پتروشیمی با وجود تمام احترامی که برای آنها قائلم در اسکرین ها حرکت می کردند و این خطاست. این موضوع را یک بچه کوچک هم می داند. داورها در این بازی به جای آرام کردن مسابقه و مربیان، بیشتر آنها را تحریک می کردند. این داوران قطعاً از عهده یک بازی نزدیک برنمی آیند. من از رئیس فدراسیون می خواهم که داوران متخلف را نیز جریمه کند تا جریمه ها فقط برای بازیکنان و مربیان نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایزدپناه: هیچ کس توقع نداشت پتروشیمی را ببریم، داوران متخلف باید جریمه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدپناه: هیچ کس توقع نداشت پتروشیمی را ببریم، داوران متخلف باید جریمه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید