ایجاد 1384 شغل جدید از محل تسهیلات فراگیر در گیلان

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از معرفی 462 طرح اشتغال فراگیر با اعتبار 251 میلیارد تومان به بانک ها اطلاع داد و گفت: برای یک هزار و 384 نفر اشتغال جدید ایجاد می گردد.

ایجاد 1384 شغل جدید از محل تسهیلات فراگیر در گیلان

به گزارش وبلاگ ریاضیات، عباس علیزاده در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید، با اشاره به سهم پنج هزار و 875 میلیارد ریالی استان در تسهیلات اشتغال فراگیر، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 118 میلیارد ریال معادل 19 درصد به وسیله بانک های عامل استان جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از معرفی 462 طرح اشتغال فراگیر با اعتبار 251 میلیارد تومان به بانک ها اطلاع داد و توضیح داد: حدود 114 میلیارد تومان در بانک ها مصوب و 111 میلیارد تومان پرداخت شده است که در نهایت برای یک هزار و 384 نفر اشتغال جدید ایجاد می گردد.

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز، با بیان اینکه 95 درصد افراد در سال گذشته پیروز به دریافت تسهیلات ازدواج شدند، اعلام کرد: وضعیت پرداخت گیلان با میانگین کشوری برابر است.

وی از تحقق 64.4 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج تا انتها مردادماه سال جاری اطلاع داد و متذکر شد: میزان پرداخت نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

رضا اسلامی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در ادامه، استان گیلان را جزو پنج استان حادثه خیز کشور دانست و یادآور شد: به منظور جلوگیری از روند مهاجرت از روستاها به شهرها باید به مدیریت بحران و پرداخت خسارات بپردازیم.

وی کشورهای دارای 70 درصد جمعیت شهرنشین را بحران زده دانست و گفت: غالب کشاورزان ما خرده مالک هستند و درآمد کم حاصل از کشاورزی موجب مهاجرت آنان به شهر و حاشیه نشینی شده که در نهایت نرخ بیکاری را افزایش می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به اختصاص دو هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی برای جبران خسارات کشاورزان، عنوان نمود: حدود 43 میلیارد تومان به گیلان اختصاص دارد لذا بانک کشاورزی به عنوان بانک مادرتخصصی باید تسهیلات رونق فراوری را به سمت کشاورزی سوق دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد 1384 شغل جدید از محل تسهیلات فراگیر در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 1384 شغل جدید از محل تسهیلات فراگیر در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید