اردوغان: ترکیه یکی از 10 کشور برتر در زمینه صنایع دفاعی است

به گزارش وبلاگ ریاضیات، رجب طیب اردوغان در مراسم بهره برداری از ناو کینالی آدا چهارمین ناو ملی کشورش گفت: یکی از 10 کشور برتر و قادر به طراحی، ساخت و فراوری ناو جنگی با امکانات ملی هستیم. به همین دلیل، در سال های 2011 و 2013 و 2016 به ترتیب ناوهای هیبلی آدا بویوک آدا و بورگاز آدا را به آب انداختیم.

اردوغان: ترکیه یکی از 10 کشور برتر در زمینه صنایع دفاعی است

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه ضمن تشکر از همه کسانی که در طراحی، فراوری و ساخت این ناو فعالیت داشته اند ابراز امیدواری کرد بهره برداری از آن برای دولت و ملت ترکیه خیر و برکت به همراه داشته باشد.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه همچنین گفت: رویدادهای اخیر جهان و مدیترانه شرقی، لزوم تقویت حضور ما در این دریا مانند دیگر حوزه ها را نشان می دهد. موفقیت های ترکیه در زمینه صنایع دفاعی در سال های اخیر، باعث شده است که به استقلال و آینده خود مطمئن تر باشد.

او اضافه نمود: تحولات مربوط به پروژه جنگنده اف-35 که ما نیز بخشی از آن بودیم، قاطعیت ما در این زمینه را بیش از پیش افزایش داد. همانطور که پهپادها، پهپادهای مسلح و ماهواره های ملی خود را توسعه داده و به پرواز درآوردیم، ان شاءالله جنگنده ملی خود را نیز خواهیم ساخت.

منبع: عصر ایران

به "اردوغان: ترکیه یکی از 10 کشور برتر در زمینه صنایع دفاعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: ترکیه یکی از 10 کشور برتر در زمینه صنایع دفاعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید