بادامچی: متحدان ترامپ به مواضع ضد برجامی رییس جمهور آمریکا واکنش منفی نشان دادند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، نایب اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسئولان در انتخابات صدای مردم را شنیدند و نباید در انتخاب مدیران افرادی را منصوب کنند که موجب ناامیدی شان شود.

بادامچی: متحدان ترامپ به مواضع ضد برجامی رییس جمهور آمریکا واکنش منفی نشان دادند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، محمدرضا بادامچی در نطق میان دستور امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 عصر جدیدی را در سپهر سیاسی کشور رقم زد.

کننده مردم تهران در مجلس گفت: باید تمام قد به رفع نگرانی های مردم در حوزه ازدواج، معیشت و اشتغال پرداخت. جهان راه های موفقی برای حل مشکل بیکاری دارند که باید از آنها استفاده کرد. باید با اتکاء به توانایی های جوانان، دانش ملی و ظرفیت های صنعتی و ملی از یافته های علمی استفاده کرده و جوانان و نخبگان مان را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه بازار تولید در کشور به سرعت در حال نابودی است، گفت: انبوه کالای مختلف به ویژه پوشاک، اسباب بازی و سایر تولیدات صنعتی به صورت قانونی یا غیرقانونی با قیمت پایین و کیفیت نه چندان خوب در بنادر تخلیه و مثل مور و ملخ وارد کشور می شود. این کالاها در کارگاه های کشور ویتنام مارک ایرانی خورده و وارد کشور می شود. اینها اشتغال داخلی را نابود کرده است.

نایب اول کمیسیون اجتماعی مجلس یکی از بنیادی ترین پیش نیازهای توسعه اشتغال فراگیر را رفع سوء تفاهم ها با جهان و ورود به سازمان تجارت جهانی دانست و تاکید کرد: باید درهای کشور را به روی سرمایه گذاران خارجی و عرضه محصولات ایرانی به بازارهای جهان باز کنیم.

بادامچی با تاکید بر اینکه برای استقرار امنیت اقتصادی باید از برجام حفاظت کنیم، گفت: سیاستمداران آمریکا در صدد از بین بردن این دستاورد بزرگ هستند. البته ترامپ با سخنان سخیف خود با ناکامی بزرگی برای بر هم زدن برجام روبرو شد و متحدان او نیز با ایران همدلی نشان دادند و افکار عمومی داخلی آمریکا و جهان نیز با افکار وی به مخالفت برخواستند. هوشیار باشیم و اجازه ندهیم جنگ سالاران بهانه ای برای بی اعتبار کردن این توافق نامه تاریخی و بین المللی پیدا کنند.

کننده مردم تهران در مجلس با تبریک روز جهانی گردشگری، گفت: گردشگری مورد توجه حکومت ها و سازمان های تخصصی قرار گرفته است و 1.2 میلیارد گردشگر در سال جابه جا می شوند. 12 درصد اشتغال در جهان متاثر از این صنعت است. تبلیغات فراوان و با مارک های جذاب از میزان توسعه این صنعت در کشورهای جهان حکایت دارد اما ایران با فرهنگ، تمدن و میراث با ارزش سهم ناچیزی به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بادامچی: متحدان ترامپ به مواضع ضد برجامی رییس جمهور آمریکا واکنش منفی نشان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامچی: متحدان ترامپ به مواضع ضد برجامی رییس جمهور آمریکا واکنش منفی نشان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید